Helaas hebben we het besluit moeten nemen te stoppen met de organisatie van de New Year Challenge 2025. Het aantal inschrijvers op dit moment geeft onvoldoende vertrouwen om het (financiële) risico te nemen de organisatie voort te zetten. Jammer, maar we kunnen nu onze reserveringen nog kosteloos annuleren.
We zijn wel erg nieuwsgierig waarom er zo weinig belangstelling is voor het evenement. Is het een te volle (rally)kalender, of de gekozen datum? Zijn het de kosten, of is het de opzet van de rally, met veel regularities en testjes? Je zou ons helpen door via deze link te laten weten wat voor jou de belangrijkste reden is geweest om niet in te schrijven. Mogelijk kunnen we daar naar de toekomst toe nog ons voordeel mee doen.
We wensen je een gelukkig, gezond en sportief 2025 en wie zien elkaar ongetwijfeld in het nieuwe jaar!